Yeah, that's the super bass.

Hej!
Har just varit på mingos, och myst med mina vänner! Vi gjorde inte så jättemycket, satt och pratade och skrattade!
Antar att vi alla var lite flummiga och trötta.
Sen lekte Ida paparazzi och tvingade Adam och Sandra att typ hångla å så, för att Ida skulle få en bra bild.. ;)
Ja, hon lyckades iallafall med det!

Nu sitter jag och lyssnar på Nicki Minaj, därav rubriken. Och jag sitter och funderar lite.
Haha, det har blivit mycket funderande under dom senaste dagarna, men så kan det bli!
Jag kan nog behöva tänka lite, eftersom jag aldrig gör det annars. Hah, lol.
Sant dock. Nu har jag inte så jättemycket att säga, eller egentligen har jag det, men jag tänker inte skriva om exakt allt på min blogg.
Så jag tänkte ge er en bild på Dagens outfit. Och lite så.

Strumpbyxor, Toms kläder, 179 :-
Kjol, Gina Tricot, 99 :-
Blått linne, HM, 99:-
Vitt linne, JC, 99:-
Tjocktröja, lånad av min kompis!

Puss! :love:

Kommentarer
» Ida,E

HAHAHAHA Jag e som bra på att bossa runt folk oxå ;)

2012-05-22 // 21:52:07
URL: http://aprilflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback