Who says I can't be free?

Hej!
Var i skolan idag, och på förmiddagen hade vi orientering, det sög.
Men min grupp var iallafall bäst, dock hittade inte jag och dom som följde med mig alla vi skulle hittat. Men det löste sig iallafall.
Vi fick alla kontroller, och på ganska bra tid. Är fett stolt ändå!
På eftermiddagen gjorde vi inte mycket alls, vanliga lektioner och så. 

Nu är jag iallafall hemma och har satt på mig min kigurumi och sitter och lyssnar på musik.
Och funderar lite. Det är nämligen så att på fredag ska jag jobba på Sagofesten med min mamma, och efter det ska vi köpa skor och sånt, och jag ska även köpa hårfärg.
Jag ska köpa en som heter "Jane Mood Hellen Ultrablond" är det någon som vet om den är bra?
Jag funderar också på att köpa 2 st, ifall det blir orange. Men vi får se! Jag ska bara övertala mamma att jag ska färga det. Men det kommer nog bli bra. Hoppas jag iallafall!

Vad tror ni? Tror ni jag kommer se ut som en kyckling eller inte?

Puss!

Kommentarer
» Malin

Var försiktig! När ja gick från mörkbrunt till ljust tog de säker 6 blekningar och jag tappade en massa hår och fick klippa av väldigt mycket för de dog under blekningen!

2012-05-31 // 11:42:57
URL: http://malinmalinmalins.blogspot.se
» Lina

blekningen är bra, använde den när jag hade svart hår, blev ungefär kolabrunt efter 1 användning. Men som föregående säger, man kan tappa hår (jag gjorde inte det dock), och du kommer nog måsta klippa av en del efteråt. Personligen fick jag klippa av mitt hår 2,5 dm p.g.a allt som blev slitet...

Du kan nog använda den 1 gång utan att det gör så mkt, men jag kan rekomendera någon av schwarzkopf 's blekningar! :)

2012-06-05 // 17:38:57
URL: http://mylifeasthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback