Vi blev som dom andra.

Hej!
Jag har just varit ute och gått med Sandra, vi gick till Ella, men hon fick inte gå ut, då gick vi till Adam, han hade fotbolls-träning, då gick vi till Emmeli, och hon var hemma!
Så vi tog med henne ut, sen slutade det med att vi satt på Näsåkern och kollade på fotbolls-träningen. Det var inte så roligt, så jag gick hem rätt fort. 
Sandra har också åkt hem, och det var inte så roligt. 

Nu sitter jag iallafall och är supermysig och lyssnar på Kent och ska nog springa upp och sätta på mig min kigurumi.
Det är nog bäst att jag håller mig lite undan nu, eftersom det är massa tanter här, dom har nå styrelsemöte med min mor. Förstår mig inte riktigt på sådant men..
Det är säkert jätteroligt. 
Och på tal om brödrost, jag har tagit nya bilder nu. Tänkte att ni kanske var less på att se samma hela tiden.
Och nu måste jag ta ytterligare några, med min kigurumi på. Liksom, bara för att.
Status ni vet.

Gos.
Pussar!

Kommentarer
» Malin Moen

Hur är allt läget? Jättefin blogg! :D

Hoppas du får en toppen vecka, kramar!

2012-05-29 // 08:08:58
URL: http://Malinmoen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback