Vattenkrig!

Hej!
Idag var jag i skolan, och det var faktiskt riktigt kul! På lunchrasten hade typ alla klasser vattenkrig mot varandra.
Det var iaf sjukt kul, speciellt eftersom det var så himla varmt idag.
Dock blev inte lärarna så nöjda, men det var helt klart värt det! Det var lite synd bara att jag hade sovit i flätor och hade lockigt hår, sen kom nån och hällde typ en hink med vatten ovanför mitt huvud..
När jag kom hem satt jag och lockade håret, och det tog enorm tid, och det var fett onödigt, för det blev asfult.
Så nu har jag det uppsatt och så. 
Nu ska jag iallafall dra iväg till Ida och äta middag, och mysa med gänget senare. Det kommer bli sjukt roligt!


Dagens look, och oufit.
Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback