Unleash the fucking Dada.

Hej!
Har just kommit hem från DJ-träningen. Och har suttit och kollat lite epor/a-traktorer. Men ah, köper den jag har tänkt.
Iallafall, träningen gick oväntat bra, och det verkade som att det jag varit dålig på sist, det var bara borta.
Det var så sjukt skönt, jag blev så jävla stolt. Sen skulle jag mixa in "Unleash The F**king Dada" med Dada Life.
Och sen när jag skulle mixa in den och räknade liksom 1,2,3,4 i takten, då när fyran kom, då tänkte jag "Men jag väntar tills nästa etta" men sen då råkade jag trycka på play exakt på ettan, i precis rätt läge.
Så det "misstaget" blev en succé. Och det lät helt underbart också.
Dog lite då. Blev så himla glad. Jag är så himla glad.

Imorgon efter att jag har jobbat på Sagofesten ska nog jag och mamma shoppa lite kläder och skor till mig, sen ska jag hem och sen dra till UG, och efter det sover VÄRLDENS BÄSTA OCH FINASTE Sandra här!
Det kommer bli jättemysigt, och vi ska ba vara mysiga och ba: AWWWYEA
Vi ska ha party för oss själva, okej, det ska vi inte men ändå. Sen på lördag någon gång drar jag nog iväg till Sara och sover där till på söndag. Och på söndag kanske vi har en till DJ-träning. Fett kul!
Dock kommer jag kanske inte blogga så jättemycket i helgen, men jag hoppas att ni klarar er! :)

Dagens outfit där också!:)
Pussar!

Kommentarer
» Sandra

Hahaha du är så söt! <3

2012-06-01 // 17:50:16
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback