Ung och kåt.

Hej!
jag vet att jag inte bloggade något mer igår, fastän jag lovade. Men det blev bara inte, för efter att jag och brudarna varit på mingos gick vi direkt upp och såg film. Vi såg "The Girl Next Door" Den var sjukt rolig!
Sen satt vi uppe och pratade typ hela natten och la oss vid typ.. 3-4 någon gång. Sen gick vi upp vid 8 för att ta bussen som gick till Umeå 09.45. När vi kom dit så hoppade vi av vid NUS och hälsade på Jakop som nyligen opererats. Efter det gick vi in till Centrum (efter att vi gått vilse) och shoppade lite och derpade runt.
Sedan gick vi och kollade på skor, och såklart så blev jag upphetsad. Nejmen, det fanns Jeffrey Campbells på en affär, och jag dog typ. Fick seriöst eyegasm. Ska nog köpa dom snart iallafall!
Ni ska få se dom strax.
Efter att vi provat skor iallafall så gick vi och åt på Mc Donalds, sen virrade vi runt lite mer och sedan gick vi till busstationen och nu är jag och Sandra här och derpar och äter chips.

Ikväll ska jag duscha, fläta håret och sätta på mig min kigurumi och sitta uppe hela natten och vara mysig.
Hoppas att ni får en bra kväll!

KOLLA SÅ SNYGGA.
SERIÖST. MAN BLIR UPPHETSAD.
Hihi.
Puss! :love:

Kommentarer
» Ella

Hihi, det var underbart! Puss. <3

2012-05-12 // 19:55:55
URL: http://helikkopter.blogg.se/
» Vilma Linnea Lindberg ♥

Älskar dom skorna!

2012-05-13 // 20:27:24
URL: http://vilmalinneaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback