Streching!

Hej!
Idag var skolan rätt chill, speciellt sista timmen eftersom jag har dans då (på elevens val) och dans är ju något som jag brinner för och det är sjukt roligt!
Just nu gör vi en dans till låten Technologic med Daft Punk. Det är superkul! :D
Sen dom sista 20 minuterna på dansen så strechade vi, och när jag kom hem strechade jag ännu mer!
Det är så himla skönt, och jag vill bli mycket vigare! Vill kunna gå ner i spagat och splitt.
Så det är mitt mål, så strechar för fullt.

Ikväll kommer det massa b-rudar hit, Ida, Ella och Sandra. Och dom ska sova här, inte för att jag tror att det kommer bli så mycket sovning men. Och imorgon drar vi iväg till Umeå för att hälsa på Jakop på sjukhuset, sen shoppa lite och äta middag! Taggar massor!

Just nu sitter jag och lyssnar på dunkmusik och drömmer lite. Nejmen, försöker hitta ny musik att spela på våra partys! 
Det går nog rätt bra, tror jag. Ska iallafall lyssna på lite olika grejer.
Nu har jag inte mer att säga, så bloggar mer senare!

Ascool.. ;)
Aja, puss på er! :love:

Kommentarer
» Hannah ♥

Jättefin blogg :D

2012-05-12 // 17:01:54
URL: http://danshannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback