Spännande!

Hej!
Sorry att jag har bloggat lite för lite idag, men jag kommer blogga mycket nu ikväll istället, eftersom mingos är stängt pga Personalmöte.
Idag har jag iallafall varit på skolan, det var rätt chill förutom att jag blev jättetrött efter idrotten, förmodligen för att det är så galet mycket pollen just nu. Sen hade vi HK och det var jätteroligt, vi gjorde en tårta och städade. Fast städandet var mindre roligt.
Iallafall, tårtbotten var av chokladmaräng, med chokladbitar i, sen hade vi grädde på det och en massa hallon och blåbär!
Det var så galet gott!
Ska absolut göra en sådan hemma någon gång!

Och på tal om något helt annat så tog mamma med sig lite olika tygprover hem idag, och måttband.
Så nu har vi suttit och pratar och kollat på olika tyger som jag ska ha till...
Min lolita-klänning jag ska ha på Uppcon! Den kommer bli så sjukt söt, tror jag iallafall. Den ska vara blommig, rosa och jättemycket volanger och tyll! Och det ska vara stora rosetter på den.
Sen har jag sagt att jag ska ha den ganska låg i ryggen, så det kommer bli skitsnyggt tror jag!
Sen kommer jag naturligtvis ha min kigurumi någon dag också. 
Det är ju inte så länge kvar tills Uppcon är, det är ju bara ungefär 2,5 vecka! Kan inte tro det!
Är iallafall sjukt taggad på det, och det känns jättespännande!

Pussar! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback