So much for my happy ending.

Hej!
Sitter och lyssnar på Avril Lavigne- My happy ending. Den är typ asgammal, men ibland gillar jag att lyssna på gammal musik. Det finns så mycket minnen i dom. Och sådär.
Är också med Ella och Jakop, det är ganska roligt, vi har ätit glass och ätit upp typ allt Jakops fika som han hade med sig. Trolololo.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det blir nog att vara med Ella och Jakop då med.
Sen så vill jag bara säga att dom är bäst, och jag älskar sol.
Det var ju när jag pratade med Jakops bror och ba: "Jag älskar sol. <3" och han svarade: "Jag älskar att meka i solen. <3"
Då var jag såklart tvungen att svara: "Jag älskar att smeka i solen!<3"
Haha åh, jag är så rolig. Orkar inte. </3
Ah, har inte så mycket mer att säga för tillfället.

Pedofilig min dära.. ;)
Men det bjuder jag på!
Puss! :love:

Kommentarer
» Sandra

Hahahahaha du är ju bara bäst! <3

2012-05-21 // 16:59:45
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback