Saknade te havs. :love:

Hejsan alla gulliga läsare!
Jag sitter och lyssnar på Håkan Hellström- Saknade te havs. Den är riktigt mysig!
Hela Håkan är mysig, och alla hans låtar är också det. 

Snart är sommaren här! Vilket betyder massa glass, och pollenallergi.. Ni som är allergiska mot pollen vet ju hur det är, ni andra, ni kan bara föreställa er. Jag är det, och jag är rätt känslig. Jag tar dubla doser av min astma-medicin, allergitabletter och ögondroppar, OCH JAG BLIR ÄNDÅ ALLERGISK.
Sånt suger. Men det går ju över! :)

Ikväll ska jag dra iväg till optikern och göra ett syntest så att jag kan få börja ta mitt AM (epa/moppe) kort.
Jag taggar så sjukt mycket att få börja meka i min epa, kommer känna mig ascool! Och den kommer bli så himla fin.

Nu tänkte jag lägga in massa bilder på saker som inspirerar mig/Saker jag vill ha! Källor: Tumblr och Weheartit.








^ Söt.

Yaman!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback