Moment 4 life.

Godmorgon! Eller goddag kanske man ska säga nu, eftersom klockan är strax efter ett.
Jag vaknade vid halv elva, då satte jag mig på balkongen och solade, och satt där till typ 12, då gick jag ner och åt lunch sen gick jag upp och sminkade mig och så.
Och nu sitter jag här och lyssnar på Moment 4 Life- Nicki Minaj. Den är sjukt mysig.
Precis som jag.

Jag ska iallafall försöka få hit någon rolig männska, typ Sandra så att jag får något att göra, förutom att sitta vid datorn.
Det är sjukt fint väder också, så kanske kan gulla med henne så kan vi fara och bada eller något.
Dock kommer det vara sjukt kallt i sjön om vi nu ska bada, det är ju inte riktigt sommar än.
Nu vet jag inte vad jag ska säga mer, så jag tänker faktiskt att jag bloggar mer senare!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback