Mmm Muffins!

Hej!
Nu har jag ätit middag, och just bakat muffins. Dom blev goda som fan, åsså med grädde på. Mums!

Tänkte också berätta att jag har beställt 2 biljetter till Uppcon, och nu ska inte Max med, som jag skulle åkt med egetnligen. Så alltså, jag har 1 biljett över till Uppcon. Så om någon snäll liten vän skulle vilja följa med mig dit och köpa biljetten skulle jag bli glad. Helst så någon jag vet vem det är.
Men tänkte iaf så att ni vet. För annars måste jag avboka, och det känns ju lite onödigt!
Ja.. Och så och så...
Aja, ger er lite bilder på mina muffins.. :3


Dom var gaaaaaaaaaaaanska så jättegoda. Hihi. :)
Puss!

Kommentarer
» Ella ✰

sv: Ja men min kropp ser enorm ut då så nä

2012-05-24 // 21:34:09
URL: http://helikkopter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback