Man, I'm so proud.

Hej!
Har haft en fantastisk dag med dom bästa! (Ella, Ida, Jakop, Mange) Det har varit jättemysigt.
Vi har ätit glass, ätit glass och ätit ännu mer glass. Och lyssnat på musik.
Sen drog vi till Ug och var där och hade kul, och jag var så överspeedad att det inte ens var roligt.
Kunde inte sitta still, bara sprang runt och hoppade.
Men det är ju sån jag är, så dom får helt enkelt leva med det.

När jag kom hem satt jag mig här vid datorn (efter jag lämnat le boys on busstation) och så.
Och innan det, då hade min mamma datorn och hon kollade på nån modevisning för nått märke, sen var det Levels- Avicii (Skrillex remix) då sa jag det till henne, och sen ville hon lyssna på mer av honom.
Och nu..... HON GILLAR SKRILLEX. MIN MAMMA GILLAR SKRILLEX.
Seriöst, kan man ha en stoltare dotter än mig just nu? Massa kärlek till min mamma, bara för att hon gillar skrilly-rilly. Och för att hon är bäst.

Och bara därför, nu ska jag lägga upp massa bilder på mannen.

Mr. Bootylicious.


Åh så snygg. Orkar inte.

Massa pussar iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback