Lets go to the beach!

Hej!
Jag har just gjort rulltårta med mami, sen gjorde vi mat, och jag gjorde sallad.
Sen åt vi och så, rulltårtan var asgod. Det kan jag lova!
Nu har jag tagit lite egobilder med mammas kamera, och tänkte lägga ut en bild på dagens outfit.
Sitter förövrigt och lyssnar på Nicki Minaj. Blir så himla glad av henne!
Underbar människa där.

Ska dra iväg till Mingos om typ 1 timme, och tar med mig kameran dit så jag ska nog leka lite paparazzi och fota allt och alla.
Så då tänker jag lägga ut dom bilderna här på bloggen, tror jag iallafall. Men vi får se hur det blir.
Jag vill fortfarande att ni ska fortsätta kommentera mitt inlägg "Beslutsångest"
Behöver verkligen hjälp! Fast just nu lutar det mot svart. Så ja. Men kommentera!


Dagens outfit. 
Sen en lite galen bild på det också!
Haha, busigt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback