Kvälls-sol och mys!

Hej!
Nu har Ida, Jakop och Ella farit hem. Det var tråkigt, hade lätt kunnat vara med dom ett par timmar till!
Iallafall så när Ida och Ella skulle hem så följde vi dom en bit, och det var jättemysigt för det var fortfarande rätt varmt, och det var sån där mysig kvälls-sol som sken. Typ som en solnedgång nästan.
Sen gick vi ju en bit, sen stannade vi och Ella och Jakop tog ungefär 200 år på sig att säga Hejdå till varandra, men så är det ju när man är ung och kär! ;)

Iallafall så sitter jag och lyssnar på musik, och funderar. Ni vet, om allvarliga saker, så som livet.
Också pratar jag med Sara och Ella. Jag ska försöka tvinga hit Sara i helgen.
Jag saknar henne så jävulskt! Eller så sticker jag kanske till henne. HUrsomhelst så SKA jag träffa henne!
Hon har seriöst inget val. Ååh, vad jag älskar den bruden. Hon är bäst. Hon är min. Hon är mitt allt.
Seriöst, om du läser det här Sara, då ska du veta hur stolt jag är som har dig som bästa vän och att jag älskar dig så jävla mycket att jag nästan spricker. Du är den bästa vän jag har. Puss på dig!
Åh vad romantisk jag är, men så är det!

Tog en liten bild såhär på kvällen.
Puss! :love:

Kommentarer
» Sara:]

ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, sötnös dåååååååååå:]

2012-05-21 // 21:35:05
» Ella ✰

Ung och kär.... du ska inte säga så mycket ._.

TA HIT KVINNAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!111

2012-05-21 // 21:45:24
URL: http://helikkopter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback