Jag ser dig.

Hej!
Jag har just (eller för en stund sen) kommit hem från Jakop!
Jag och Ella stack dit vid tre, och sedan vid sju kom även Ida! Vi flummade runt väldigt mycket, och var med Jakop (såklart) och hans bror Magnus. Det var asroligt!
Fast inte när vi skulle gå och hämta Ida vid E4:an och jag fastnade med foten i lera, och sen fastnade skon också, så jag blev helt blöt. Det var inte roligt alls!
Sen efter ett tag fick jag jättesvårt att andas, eftersom Jakop har 2 stycken katter och jag är allergisk mot dom.
Men jag försökte stå ut, sen nu när jag kom hem tog jag medicin direkt.

Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på Kent, världens bästa band.
Jag älskar låten "Jag Ser Dig". Den är så otroligt fin!
Snart ska jag iallafall gå upp och lägga mig, är så sjukt trött eftersom jag och Sandra var uppe tills typ 3-4.
Det ska bli mysigt att sova. Jag gillar att sova. Sova är bra.
Det var allt för stunden!

"En lögn blir lätt en sanning när den kommer inifrån
och det enda som är säkert är att
Jag ser Dig
Jag kan se Dig"

Puss! :love:

Kommentarer
» Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-20 // 02:57:02
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback