Jag saknar dig mindre och mindre.

Hej!
Idag var jag ju i skolan, det var rätt lugnt fram till efter lunch. Då blev det bråk då vi hade språk.
Det sög. Det kastades grejer överallt i klassrummet. Jag är ganska less nu. 
Jag orkar fan inte mer. Seriöst.
Nu har jag iallafall kommit hem och har duschat. Fett mysigt jao.
Dock måste jag ta alvedon eller nått snart, har ont i huvet, och mina ögon rinner och jag är snuvig. Åh, jag älskar pollen. Fast nä.

Tänkte också säga att, om en vecka (exakt) har jag en tid hos frisören! Det känns jättekonsigt.
Har inte varit hos en frisör på... 3-4 år. Men hon ska iallafall göra mitt hår ljusare på nått sätt, och kanske klippa det.
Jag funderar på att klippa någon slags frisyr, men jag vet inte hur isf! Kanske bara klipper topparna och luggen lite.
Jag vet inte, men vi ska gå förbi henne imorgon och se hur hon hade tänkt.
Jobbar ju förövrigt på Sagofesten imorgon med min mamma. Det kommer nog gå bra, hoppas jag. Vi ska leka med barn, eller jag ska typ göra ansiktsmålningar på dom.
Det blir nog kul. Ska ha på mig min kigu då, fast det kanske jag har sagt? Aja.

Okej, nu tänke jag lägga in lite bilder på hur jag (KANSKE) ska klippa mig, ni får svara vilken ni tycker!
1. Nått liknande det här, fast med min längd:

2. Mittbena, men fortfarande i min längd:

3. Ha som jag har, och bara toppa det:

Kommentera vad ni tycker, och hursomhelst, det blir ljusare!

Puss!

Kommentarer
» Ella ✰

MITTBENA AHAHAHA

2012-05-31 // 17:09:10
URL: http://helikkopter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback