If I had you..

"But if I had you,
That would be the only thing I'd ever need,
Yeah if I had you,
The money, fame and fortune never could compete
If I had you,
Life would be a party, it'd be ecstasy"

Hej! Idag låter jag Adam Lambert tala några ord innan jag börjar på med mitt bla-bla-bla snack. Typ.
Idag har jag iallafall gått i skolan som vanligt, men sista lektionen (Då halva klassen har HK och andra bild), då fick vi inte ha det, utan vi skulle lyssna på var pengarna som vi tjänar på Operation Dagsverke går till.
Men det var ganska värdelöst eftersom vi har gjort det VARJE år, som vi haft dagsverke. Vilket är sen i 5:an.
Så jag gjorde inte mycket den tiden, jag sov.. Fast det var ganska skönt, tills Anna (mentor) väckte mig.
Sen så blev det kaos och vi fick sluta 40 minuter tidigare. Och det var ju iofs skönt.

Ikväll ska jag dra iväg till mingos och ha lite dj-träning. Fast utan Filip den här gången (!!). Hoppas att det går bra ändå, vi kan ju det mest så vi ska nog bara repetera och ja, öva.
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får hitta på något!

Och jag vill bara tillägga att:
MASKINEN KOMMER TILL TRÄSTOCKS I SOMMAR!!!!
Fick ett sms av Ella (som är sjuk :( ) i matkön att trästocks har lagt till nya artister och att Maskinen var en av dom. Jag skrek seriöst i matsalen och ba: JAAA FYFAAAAN!!! SÅ JÄVLA NAJS!
Tror att dom som satt vid borden blev rädda för mig eller något.
Dom kanske trodde att jag var störd.
Och nu blev det här ett väldigt långt inlägg så nu ska jag ta och sluta skriva och lägga in en bild istället!

Hade lockigt idag ^^
Puss på er!

Kommentarer
» Sandra

ÅHÅHÅHÅ Trästocks kommer bli så najs! :D <3

2012-05-15 // 20:31:43
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/
» Ella ✰

OMG DIN BLOGG VAR TUP DEN FÖRSTA SOM KOM UPP <333333

2012-05-15 // 20:38:26
URL: http://helikkopter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback