I will die for you, my love.

Hej!
Idag låg jag och sov till typ kvart över 11, och då hade redan alla här hemma åkt iväg på utflykt eller något.
Så jag gick upp och duschade, sen åt jag lite lunch och sedan sminkade jag mig och fixade håret.
Det tog längre tid än vanligt.. Kanske för att jag misshandlade mitt hår och tuperade det.
Men det blev iallafall ganska fint. 

Ska försöka få hit Sandra snart, och Ella kommer nog hit om en stund. Sen äter vi kanske middag här, och sedan drar vi iväg till UG. 
Nu har jag bombat Sandra med sms, så nu måste hon ju komma hit. Hoppas jag iallafall!
Nu har jag faktiskt inte så mycket att säga sååå...

PUSS! :love:

Kommentarer
» zagksfhsgjgdkh

BRUNT FÖRIFAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

2012-05-20 // 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback