Hur jag fixar mitt hår (hur jag får mycket volym)

Hejhej! :)
Idag var jag i skolan som vanligt, och den här onsdagen har varit jättejobbig. Vi har bara haft teoretiska ämnen och det är ganska drygt.

Sen när jag kom hem satt jag mig och smarrade i mig en apelsin och har suttit och fixat ihop massa bilder på hur jag fixar mitt hår. Det var nämligen en tjej som undrade hur jag gjorde så jag lovade henne att fixa det. Så nu har jag gjort det!
Ska iallafall ge er bilderna och sen så bloggar jag om ett tag igen! Det har blivit rätt roligt att blogga nu när jag har ny design. :)




Hoppas att du är nöjd! :)
Puss!

Kommentarer
» ang3licaa

Taaaaack C: blev asbra :D

2012-05-09 // 20:15:48
URL: http://mylifeasstrange.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback