HJÄRTATTACK.

Hej!
Idag efter skolan for ju Ida, Ella och Sandra till Ånäset för att vara med Jakop. Jag tänkte följa med, men jag måste ju ta hand om mina syskon varje dag mellan halv 4 till halv 6. Så då kunde jag inte det.
Men då vid fem någon gång (då min mamma slutar, och hon jobbar i Ånäset) då hade Ella, Sandra, Ida och Jakop gått dit och gullat med min mamma så att hon kom hem och hämtade mig, gav mig pengar och skjutsade mig till dom.
Jag har världens bästa vänner, och världens bästa mamma.
Iallafall så åt vi pizza, eller jag åt Skrovmål, sen flummade vi runt allmänt. Sen gick vi på deras UG, fast det var aaaaaaaaastråkigt, det var knappt nå folk där, och det var asmycket grupperingar och alla verkade sura. Nästan iaf.
Fast det vara bara som jag upplevde det.

Nu har jag kommit hem, och jag har letat som en galning efter min plånbok.
Det var nämligen så att jag fick ju pengar av mamma, och skulle lägga de i min plånbok, men jag hittade den inte nånstans! Jag fick världens panik. Men jag orkade inte bry mig just då så jag bara for.
Nu när jag kom hem letade jag som sagt efter den, men jag hittade den inte! Jag trodde att den var stulen, så jag var asnära till att spärra kortet, tills Mange (den ängeln) letade i min badväska, och hittade den!
Fyfan så glad jag blev, det var så himla skönt. Annars hade jag behövt spärra kortet och beställa ett nytt.. Igen.
Nu ska jag iallafall snart dejta sängen och läsa. 

Pussar! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback