Happiness.

Hej igen!
Jag ska snart gå iväg till UG och roa mig, just nu sitter jag och lyssnar på musik som får mig att må bra.
Jag är så himla lycklig, bara för att jag inte har en anledning att vara ledsen. 
Och det känns så skönt, och sommaren är ju snart här!
GAAH, taggar för fullt. Om ni vill bli lika taggade som mig kan ni alltid ta och lyssna på den här låten:
Klubben – Tagga. Den är så sjukt jävla skön och jag blir iallafall sjukt taggad av den! :love:

Hoppas också att ni gillade min "tutorial" på hur jag fixar mitt hår! 
Alltid roligt att göra andra nöjda. (I det här sammanhanget, de som frågade om jag kunde göra det)

Åh.. Nu regnar det, får lov att ha mössa när jag går ut.. :(
Men det är nog bra att det regnar, för dels är det mysigt och all snö smälter bort!

Apelsinen jag smarrade på idag!
Mums!

Puss! :love:

Kommentarer
» Sandra

Gud men hej!

AHHHH så bra designen blev! <3

2012-05-09 // 21:37:34
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback