händer, byxor och glass.

Hej allihopa!
Idag var jag i skolan, som vanligt dagen var ganska trög, men på slöjden hann jag nästan klart hela kniv-slidan. (Ja, fodralet heter så.) Sen efter lunch fick vi glass, eftersom vi uppnått målet. Målet var att vi på några veckor skulle fylla en flaska med bönor genom att dom första 10 minutrarna på lektionerna vara tysta, sitta på vår plats och räcka upp handen om man ville säga nått.
Vi klarade det, så nu fick vi en massa glass!

Sedan när vi skulle ha NO så konstaterade Victor att jag har väldigt små händer, vilket händer typ.. dagligen. Folk säger att jag har små händer, men har jag verkligen det? (Bild kommer.)

Och nu har jag kommit hem, och jag hämtade posten, och där i låg ett paket... TILL MIG. Dock visste jag redan vad innehållet var men det var ju lika kul för det. Där i låg iallafall mina älskade byxor jag väntat på att få.
Dom är så fina och dom är assköna och sitter som en smäck! Måste tacka pappa för det, eftersom det var han som köpte dom åt mig.
Nu ska jag lägga in alla bilder så ska ni få se!


mums..! 

Dålig kvalla men K.
Min hand är den med blått nagellack. Den andra handen är Victors. Har jag verkligen Sååååååå små händer?

PAKEEEEEEEEEEEET

MINA BYXOR. SUCH BEAUTIES. :love:

Dör lite, dom är så fina!
Men bloggar mer ikväll och så.
Ska strax kila iväg för att hämta mina syskon på fritids.
PUSS! :love:

Kommentarer
» Sandra

Åh guuuuud så snygga! Avundsjukis här! <3

2012-05-10 // 15:57:17
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/
» Idiis

dom va ju svinsnygga :O

2012-05-10 // 16:50:11
URL: http://iidaanderssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback