Galen tjej goes.... Ännu mer galen.

Hej!
Idag var jag i skolan, och vi hade en sorts Tema-dag, det var jättemysigt.
Vi blev inblandade i grupper, och första "lektionen" var min grupp och såg film, Wallace and Gromit "The Wrong Pants". Efter det hade vi lite lekar i musiksalen, vi hade sångleken, sen skulle vi göra en annan lek också, men då var jag tvungen att gå iväg. För att.....
Jag skulle på förhör med polisen. Gissa om jag var lite rädd eller?! Men det gick faktiskt bra.
Nu tänker jag inte berätta mer om det. 
Efter det hade vi iallafall rast, sen var vi på grusplan och körde lite olika lekar. Det var rätt roligt det med.
Sedan hade vi lite Foto-uppgifter vi skulle göra, det gick rätt fort så efter det gick vi och åt.
När vi hade ätit lunch och haft rast hade vi en samarbets-övning, då hade dom tejpat en bana på golvet, som en person i taget skulle gå, medan dom andra skulle göra olika ljud beronde på om vi skulle gå fram, åt vänster, höger. Ja ni fattar. Efter det hade vi iallafall Bild, och vi fick ett stort papper, och vi skulle måla med fingrarna.
Jag kan säga att jag spårade lite, jag målade inte bara på pappret. Det slutade med att jag hade "Hippie-ben" hade målat dom asknasigt. Ska ge er en liten bild på det snart!
Sedan hade vi teater, och vi fick göra massa improvissasions-övningar. Det var jätteroligt!
När jag kom hem gick jag och sköljde bort allt jag målat, och satte mig på balkongen och solade.
Satt där i ca 1,5 timme. 

Ska blogga mer ikväll! Ska ge er bilder ocksåå.'

Som ni kanske förstår hade jag ganska kul.

Pussar!
:love:

Kommentarer
» Thea

thihihih gulli kusin man har<3

2012-05-24 // 18:12:04
URL: http://theasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback