Ett snedsteg bort.

Tjo!
Idag var jag i skolan, det var rätt tråkigt. Fast ändå mysigt för det var så himla varmt att man bara kunde sitta ute och sola.
Sen hade vi HK och bakade bullar till Niorna, vilket suger. Vill ha allt själv!!! :3333
Haha skämt å sido. Men sen gjorde vi en kladdkaka med hallon och blåbär och grädde till. 
Det var jättemumsigt.

Nu är jag iallafall med bästa Sandra och vi har försökt lära oss en dans, ska visa den här nedan när jag skrivit klart.
Dansen är typ fett svår, så vi kommer behöva ännu mer, iallafall jag.
Men den är så sjukt snygg så att... 
Taggar att börja dans i höst!!
Aja, puss.


Tycker ni kan kolla in! Hon är sjukt duktig!
Pussar! :love:

Kommentarer
» Mamma

Men du är ju ett geni...och fixar dansen urenkelt!! du äger ju!!! Mina barn är inga loosers!!

2012-05-22 // 21:25:31
URL: http://www.susannaljung.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback