Drowning.

Hej!
Har nyligen kommit hem från skolan, och sitter och lyssnar på Drowning- Avicii, Armin Van Buuren, Laura V.
Skolan idag var iallafall as-seg, till viss del. Sista lektionen var dock chill. Då hade vi engelska och vi har börjat se filmen "Lord Of The Flies", "Flugornas Herre" på svenska. Den verkar rätt bra, och hon sa att det är typ bara det här vi kommer göra fram till sommarlovet!
Så himla skönt alltså! Dock är ju inte jag här på skolavslutningen, utan då är jag på Uppcon.

Och till något annat, jag har ju haft värsta beslutsångesten, och har det fortfarande, så nu vill jag seriöst ha hjälp.
Det finns tre förslag.
1. Jag färgar svart igen.
2. Jag avfärgar det, och färgar ljusbrunt.
3. Jag avfärgar och färgar blont.
NU MÅSTE NI SÄGA VAD NI TYCKER! Nu tänker jag iallafall lägga upp bilder på hur jag hade tänkt.
Så får ni kommentera sedan!
1:

2:
image
3:



Såååå, kommentera vad ni tycker!
PUSS! :love:

Kommentarer
» Anonym

Jag vill se dig i blont!

2012-05-23 // 16:58:03
» Sara:]

blooooooooooooont!

2012-05-23 // 22:22:30
» micke

Svart!<3



2012-05-24 // 07:57:13
» Anonym

svart

2012-05-24 // 16:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback