Donut och röda läppar!

Hej!
Jag ska snart åka iväg in till stan med dom bästa, vi ska se på bio och kolla på lite kläder och sånt.
Dock hade jag förväntat mig att jag skulle få barnbidraget idag, men icket. Och det sög ju, för jag hade tänkt köpa lite grejer.
Men det får väl vänta.. 
Iallafall så har jag en donut i håret idag, och jag antar att ni fattade att det inte är en sån man äter. 
Det är iallafall första gången jag har det, och det var rätt snyggt.
Och självklart har jag röda läppar idag! Så att alla kan se mig ;)
Jag tänkte iallafall ge er lite bilder på dagens outfit m.m. Och sen bloggar jag när jag kommer hem! :)


Så ser jag ut idag! :)
Skjorta, HM , 99:-
Byxor, Shock, 798 :-
Skärp, Vintage.

Kommentarer
» ramina

fin blogg!



allt bra med dig?:)

2012-05-18 // 16:43:19
URL: http://raminaparsas.blogg.se/
» YOLO

Du är så himla fin, typ avgudar ditt utseende!

2012-05-19 // 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback