Dirty bit.

Hejhej!
Idag var jag i skolan, och hade helt glömt bort att vi hade andra delen av musikprovet idag! Så ah, jag hade inte pluggat nånting. Hade värsta paniken. Men lånade någons papper så jag pluggade lite på rasterna. Sen var det inte så svårt. Vi fick lyssna på några låtar och skulle skriva artist, låt och vilken musikstil och vilket årtal den var ifrån.
Och vi hade teamwork så det gick bra! :)

Nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik och pluggar, eftersom vi har prov i Värmelära imorgon. 
Jag hoppas att det är rätt enkelt och att jag klarar det! Men ska plugga stenhårt.
Förövrigt så dricker jag saft också, och ska nog hämta något att äta. Är typ hungrig.

Igår tänkte jag. Väldigt mycket, så jag sov inte så mycket. Men ändå. Jag tänkte på typ allting.
Sen kom jag på en sak, jag tänker för mycket. See the logic?
Iallafall. Så vill jag börja dansa allvarligt nu, streetdance, så att jag lär mig mer liksom. Så att jag kan uttrycka mina känslor i dansen.
Sen blev jag lite sad. Men det hör inte hit.
Bloggar mer senare!

Sadfacet.
Puss! :love:

Kommentarer
» ~ L I N N ~

Hoppas du haft en awesome start på veckan! :-D

2012-05-14 // 17:40:38
URL: http://linnhahne.blogg.se/
» Sandra

Varför blev du sad? :c

2012-05-14 // 21:02:21
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback