Den här går ut till våra saknade vänner.

Hej!
Är barnvakt just nu, eller ja. Jag och mammas kompis Ida. Vi bakade en pizza, fast degen var tänkt till 4 pizzor.. Men den såg så himla liten ut. Men det blev gott iallafall.
Sen gick vi till OKQ8 och köpte godis, sen poppade vi popcorn och satt oss vid Xboxet och spöade barnen i Forza Motorsport. För er som inte vet vad det är så är det ett bilspel. Nu har barnen gått och lagt sig, och nu måste jag fortsätta vara social med Ida.. Yey.

Sitter förövrigt och dränker mina bröst, mage, ben och axlar i kylbalsam. Fy och fan så jag brände mig!
Om det är bra väder igår får jag nog ligga på mage så att jag solar ryggen och det.
Nu ska jag nog ta en glass och göra något, lär npg sitta kvar här ett tag.
Har inte så mycket annat att göra faktiskt.
Ah.. Ger er lite Tumblr bilder nu tror jag.







Puss.

Kommentarer
» ▲ Emmasophie - bloggen om mode

Glöm ALDRIG att du är perfekt som du är, och att livet är för kort för att vara ledsen! Be happy ▲

2012-05-26 // 23:46:51
URL: http://emmaasophiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback