Dans i Umeå!

Hej!
Idag har jag varit i Umeå och varit med Anton och sett när Matilda och Fanny (och resten av gruppen) dansade!
Dom var sjukt duktiga! Så nu nästa termin, eller då dom börjar om, då ska jag nog börja där!
Iallafall så kom jag in till Umeå vid 12 och dansade började 14.30. Så jag och Anton irrade runt och typ.. gick.
Sen satte vi oss på några bänkar och pratade. Åsså köpte vi munkar, eller Anton gjorde det. Anton bjuder! ;)
Iallafall, sen kollade vi på dansen och sen irrade vi runt ännu lite mer.
Sedan gick vi till busstation och jag åkte hem. Nu är jag hemma och har ätit och snart kommer Ella hit!

Imorgon ska jag, Ella, Ida, Sandra, Jakop, Adam m.fl åka in till Skellefteå (stan) och se på The Avengers.
Det taggar jag! Sen ska jag nog köpa lite underkläder och sånt. Det kan ju behövas.
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men jag taggar iallafall! Det ska bli sjukt kul att umgås med dom bästaste och bara prata, se på bio och ha roligt!
Jag hoppas att ni får en trevlig dag imorgon!

Igår ;)
Puss! :love:

Kommentarer
» Ella ✰

HHHEEEEEEEEJ IGEEEEN ÄLSKLIIIIING <3

okej jag kommer till dig nu så kan vi prata om allt todeloooo <3

2012-05-17 // 19:16:36
URL: http://helikkopter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback