BESLUTSÅNGEST!

Hej!
Igårkväll satt jag och Sandra och roade oss och pratade med randomt folk på Omegle.
Vi pratade med en norsk, sssscore!
Nejmen, sen gick vi och la oss vid 3-tiden och vi låg och pratade en stund, och nu har hon just farit hem.
Eller hon skulle fara någonstans iallafall. 
Jag tror att jag ska vara med Ella senare idag, men vi får se hur det blir.

Och på tal om något helt annat, så har jag världens beslutsångest!
Det är nämligen såhär, jag skulle ju färga håret ljusbrunt, men det blev ingen skillnad så det är fortfarande mörkt, som ni har sett.
Och nu vet jag inte om jag ska bleka det (måste bleka 2 ggr minst isf) och färga ljusbrunt eller om jag ska färga svart. Jag behöver er hjälp! Säg gärna vad ni tycker, så att jag kan bestämma mig om vilken färg jag ska färga.
För kommer nog färga håret den kommande veckan, eller veckan efter det tror jag.
Så det skulle vara jättegulligt om ni kunde säga vilket ni tycker! :)


Kommentarer
» melina och duygu

heej rymdraketen!

hur mår du??



kika gärna in på vår blogg!



kram

2012-05-19 // 17:50:31
URL: http://melinaduygu.blogg.se/
» Ella ✰

Ljusbrunt!

2012-05-20 // 00:14:38
URL: http://helikkopter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback