Amnesia, för första gången.

Hej!
Jag har just kommit hem från Ida, det var sjukt roligt där. Vi satt och spelade Amnesia, jag hade aldrig gjort det, eller sett på. Och nu såg jag bara på, för jag blev asrädd av bara det. 
Det var så fruktansvärt läskigt, tycker fan synd om dom som var tvungen att sitta bredvid mig, skrek och nöp dom i armarna och grejer. Har typ aldrig varit så rädd i hela mitt liv, så jag förstår inte hur man kan klara av att spela det.
Iallafall så filmade vi när dom spelade, så Albin skulle klippa ihop filmerna till "Best moments" där dom blev rädda och så. Den hamnar självklart på Youtube så ni kan ju spana in den, när den är klar! 

Nu sitter jag och har tråkigt, och funderar på om jag ska orka se en film eller inte, men ärligt så tror jag inte att jag orkar.
Ska nog sitta och lyssna på musik och bara chilla, och njuta av livet, och ledigheten nu under helgen.
Dock ska jag vara barnvakt imorgon kväll, så kommer inte ha så mycket fritid att göra vad jag vill på.
Och därför kanske jag inte kommer blogga så himla mycket heller. Men jag hoppas att det går bra ändå!'

Och btw, när vi spelade, och höll på sådär, så kom såna här upp helt plötsligt, fyfan vad jag skrek:


Gammal bild det där^ men jag blev lite sådär efter vi hade spelat..

Puss!

Kommentarer
» - T O V E -

Hejsan, allt bra med dig? :)

2012-05-26 // 10:14:28
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/
» - T O V E -

sv; vad bra, samma här :) vad ska du göra idag då?

2012-05-26 // 13:21:44
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/
» Anonym

Önska jag va där! :'(

Saknar er nå sjukt! <3

2012-05-26 // 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback