What the fucking ever.

Tjo! Jag vet att jag suger på att blogga, men ärligt nu, jag vill inte. Jag orkar inte. 
Jag vet inte varför, men jag har tappat blogglusten. Kanske dags att ta en paus ett tag..
Det har iallafall inte hänt så mycket i mitt liv, och ändå så jo. Men ingenting som är intressant att berätta.
Jo en grej, jag åt Center idag, nu har jag utslag på halsen och mina ögon kliar. Smart flicka. se " :)))))) "
Och min syster har blivit antagen till att åka till frankrike ett år, för att lära sig mer franska och typ studera där och så. Så hon åker iväg i höst. Jag kommer sakna henne.
Ikväll har jag bestämt att jag ska se Andra Avenyn hela jävla natten och smsa med massa folk. 
Sen ska jag väl skaffa mig ett liv eller nått.

whatever.
Ciao!

Kommentarer
» Sandra

Sötunge! <3 Saknar dig! :( <3

2012-03-07 // 21:29:54
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback