KONY 2012.

Hej, jag antar att ni har hört talas om KONY 2012. Om ni inte har så tänker jag berätta, eller jag tänker länka en video där ni ser vad det handlar om. Det är extremt viktigt att ni kollar! Sen är det väldigt bra om ni delar den på facebook, gilla grupperna "Kony 2012" och typ "Stop Kony" Ni kan ju göra det som står på sidan.

KONY 2012 from INVISIBLE CHILDREN on Vimeo.
Det är 30 minuter, 30 minuter av värde.
Gå in på sidan, kolla videon. Pay attention.
Gör som det står.
Jag tänker iallafall köpa the Action Kit. Ni kan ju kolla vad det är där också.
ciao!


Kommentarer
» Sandra

Så fruktansvärt bra att du la upp den! Han måste stoppas!! NU!

2012-03-10 // 19:58:04
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback