I've been to heaven.

Hej!
Som Sandra berättade tidigare idag, när hon gästbloggade mig, så har vi fått vårat mixerbord till UG, och vi for ju dit och det var så jävla vackert. Seriöst, det var det finaste jag har sett på länge. Sen fick vi liksom lära oss av Filip, och han lät oss testa lite olika saker och det var så grymt kul. Sen fick vi mixa in två låtar i varandra, det var nå så jävulskt kul. Sorry om det blir mycket svordomar men kan inte beskriva det på något annat sätt.
Jag var.. Lycklig. Jag blev så himla glad av att stå där och mixtra, och bara slappna av och lyssna på musik och inte tänka på någonting. Det känns underbart.
Förhoppningsvis kommer vi har träning om en vecka eller så. Jag taggar redan. Skulle kunnat stanna där hela natten och bara hållt på. 
Ja, som sagt. Jag var i himlen, och jag vill stanna där. Men det gick ju inte så nu är jag back down to earth. Tyvärr.
Men ni ska få några bilder på skönheten. Är seriöst kär i den. 



Så underbart vackert. Men ni kanske inte tyckte att det var något speciellt. Men det är det för mig.
Pussar och kyssar!


Kommentarer
» Sandra

ÅÅÅÅ fy fan så jävla vackert!! <3

2012-03-27 // 21:56:35
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/
» MissNosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: Åh men tack så mycket! Gullig du är! <3

2012-03-29 // 16:08:23
URL: http://missnosebleed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback