A sky full of lighters.

Heej, sitter och lyssnar på Bad Meets Evil – Lighters. En sjukt bra låt. Den säger så mycket.

I fredags var det disco här i Lövånger, och jag är ju med i Discogruppen så jag var där några timmar innan och fixade allt tillsammans med Sandra, Adam och Jonte. Sen kom det sjukt med folk, det var underbart. 
Man har sån respekt som DJ. Snart får vi våra DJ-tröjor också! Och vårat mixerbord!
Happyhappy. Iallafall så sov Martina hos mig, det var mysigt. Men hon for rätt tidigt på lördag, så ett tag efter det drog jag till älskling, vi hade mys. Såg massa film. Älskar dig.
Idag vare skola, det var inge roligt.  Somnade på Engelskan när vi skulle läsa. Sov i sisådär 30 minuter, ingen märkte nått. Hihi. 


Like a real man.
Ciao!

Kommentarer
» Sandra

Jag längtar jag med! <3



Naaaaaaw! Sant nalle phu! <3

2012-03-19 // 17:55:05
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback