Schtekig sommar.

Hej!
Jag har just ätit middag, och nu sitter jag och lyssnar på
Hitfellas – Schtekig sommar - Alternativ radio version.
Den är helt värdelös egentligen, men den är ju somrig så jag måste ju som.
Ska lyssna lite mer på
Dj Laz – Move, Shake, Drop snart och köra moveesen. Kommer få så grymma benmuskler alltså!
Vi lär också köra den "dansen" på nästa disco vi anordnar, så då är ni väldigt välkomna!
Visst vi bor i en liten by, och ni kanske tror att allting är töntigt och allting här, men alltså när vi har party, det är sånt jävla ös. Av mina vänner som bor här utanför har jag hört att våra partyn är dom bästa, deras är tydligen astråkiga.
Det kan ju bero på att vi är så himla glada och peppade, och alla dansar! Det är så himla najs.
Åh, nu vill jag ha party och bara skaka loss och bli helt slut i kroppen, göra av med mer energi än vad jag får i mig. 
Fast det är ju inget problem, jag är ju en energispruta. Tycker iallafall att ni ska komma dit! 
Det är fett värt!

Nu ska jag snart dra iväg till UG, och jag hoppas verkligen inte att vi ska vara vid kyrksjön, vädret har ju varit så himla dåligt idag, regn, sol, regn och så har det hållit på. Och just nu öser det ner!
Så jag hoppas på att vi är inne och har mys! Det funkar ju det med.
Och nu tänker jag ge er en bild på kvällens outfit! :)

Rosa linne, Gina Tricot, 99:- eller 149:-, minns inte.
Svart linne, Gina Tricot, 49:-
Ljusa jeans, Gina Tricot, 199:-

Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback