Pepp!

Hej!
Idag var jag i skolan, och då vi hade mentorstid fick vi veta att vi tydligen skulle ha nån gruppövning, och sen brännbollsturnering på eftermiddagen, något vi inte fått veta tidigare.
Det tyckte jag var lite dåligt av dom, att dom inte hade sagt det åt oss typ i onsdags eller iaf fredags.
Iallafall, gruppövningen bestod av ett papper, där det stod massa saker, och vi skulle hitta svaren på olika sätt.
Det var inte så svårt, så det gick rätt fort. Och när vi var klara med det, satte jag mig ute på en bänk.
Sen kom Ella och Ida med en present till mig, eftersom jag fyller år snart. Och jag har gått hela förra veckan och inte fått veta någonting, och varit jättenyfiken!
Nu fick jag den iallafall, det var en bok där dom har skrivit massa citat, och minnen från oss alla. Åh det var så gulligt, dom hade även skrivit om när vi träffade Jakop första gången, och sen hade Jakop skrivit om första gången han träffade oss. (mig, ida och co. ) Och såklart läste jag det i matsals-kön, och han hade skrivit så förbannat fint att jag började gråta, in front of everybody. Jag är bäst.
Nämen, om ni, mina kära vänner läser detta så ska ni veta att jag älskar er galet mycket!

Och sen på tal om något annat, DET ÄR BARA 4 DAGAR KVAR TILLS UPPCON BÖRJAR!
Jag taggar som fan, eftersom jag aldrig har varit där förut så känns det jättespännande och roligt.
Kommer vara där och träffa massa underbara människor, som jag inte träffat än, men pratat mycket med.
Det kommer vara helt awesome, och jag kommer såklart ta massa bilder.
Sen tänkte jag att jag tar med mig min fina Minnesbok, och sen ska mina kära vänner få skriva i sina namn och sånt. Lite anteckningar och stuff.
Nu tänker jag inte skriva så mycket mer utan bloggar senare! 

Pussar!
:love:

Kommentarer
» Sandra

Aw du är så söt! Puuuuuss! Älskar dig med jö! <3

2012-06-11 // 18:16:05
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback