Mys!

Hej!
Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat något idag, men Micke kom vid kvart över tio, så då mötte jag och jakop upp honom på busstationen. Sen såg vi Bilar 2 med mina syskon, i brist på annat. I slutändan var det bara Jakop som såg, eftersom jag och micke var så trötta att vi gick och la oss.
Sedan vid tolv kom Ella hit en stund också, men det blev inte så länge för att hon och Jakop skulle hem till honom.
Sen åt jag och Micke lunch, och sen satt vi oss vid tvn och såg "The Girl Next Door", den filmen är så himla rolig!
Och rätt så pinsam, så jag gömde mig bakom en kudde stora delar av filmen.
Sedan chillade vi bara, sedan vid halv fem var han tvungen att fara hem, och det sög. Egentligen skulle han ha farit vid 22, men då ville inte hans mamma det så.
Saknar honom redan..

Sedan kom Ida och Mange och åt här, dom kom hit när jag låg och sov, lol. Men iaf, sedan gick vi till mingos och nu har jag just kommit hem.
Jag sitter och lyssnar på Kent och ska nog göra det ett bra tag till. Åh, så mycket kärlek till det bandet.
Kommer nog blogga mer senare, eller slänga in lite bilder från Tumblr. 

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback