My hips don't lie.

Hej!
Efter att jag hade käkat och suttit här vid datorn ett tag, så bestämde jag en dejt med Ida, ja alltså jag var med henne. Så då for jag dit, och vi gick till Ella och var med henne och jakop. Dom såg film, så vi joinade.
När vi kom dit såg dom en barndomsfilm, med nån familj som är Incredible, men vet inte vad den heter.
Sen stängde vi av och satte på "The Boondock Saints" vi såg bara ett tag, men den verkade bra. 
Fast ändå lite skumm, ni som har sett den kanske fattar vad jag menar.
Nu är jag iallafall hemma och ska nog gå upp och duscha strax, om jag inte gör det imorgon, just nu vill jag egentligen bara sova, men det är för tidigt än och jag kan inte slita mig från datorn.
Är ni förvånade?

Imorgon har vi iallafall fotbollsturnering, fy och fan så tråkigt. Seriöst, finns det något tråkigare man kan göra?
Dessutom så ska vi städa på eftermiddagen. Satsa på att vara "sjuk" kanske? 
Nä, men jag behöver ju städa ur bänken och så eftersom min sista dag i skolan är onsdag.
Tänkte nog inte skriva så mycket mer än det, utan bombar er med bilder från Tumblr. 





Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback