Men du, jag ger dig min morgon. Jag ger dig min dag.

Hej!
Har varit i skolan idag, det har varit lite halv-drygt, dock hade vi ju HK sen, och vi gjorde Cheescake.
Det blev fett gott, men nu har jag uppsvälld mage och mår liiiiiiiite illa, tror att det är därför.
Sen gick jag och hämtade ungarna och tog med mig Ella och Jakop hem en stund, nu har dom stuckit hem till Jakop, och sen kommer dom hit igen. Fett värt, fast nä.
Sen ikväll drar vi iväg till Ida och spelar Amnesia. Och dom har tvingat mig, så jag måste tydligen spela.
MEN JAG FÅR LEJON JUICE FÖR DET!
Så galet värt.
Kommer dö och så, men det gör ju ingenting.

Och på tal om brödrost, våran ungdomsgård kommer inte bli sig lik i sommar, våran käraste ledare Stefan ska nämligen sluta. Det känns så himla tråkigt. Mingos kommer inte bli samma sak. 
Och vem ska nu säga alla skämt? Iallafall Stefan, om du läser detta. Vi kommer sakna dig jättemycket!
Jag hoppas verkligen att du kommer och hälsar på oss lite då och då! Det behöver vi!
Vi vill ju inte leva utan dig! 
Okej, nu kan jag inte skriva mer för jag börjar snart gråta.. 

Så ah, jag tjockar in en liten bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback