Love is dangerous.

Hej!
Adam och Sandra kom hit för ett tag sen och då var jag med dom, sen gick vi ut och gick på konsum..... ;)
Sen satt vi på mitt rum och degade, nu har dom farit hem och jag har just ätit middag.
Nu sitter jag och lyssnar på musik, och pratar med Ella, vi planerar att ha filmkväll hemma hos mig ikväll.
Det kommer bli asmysigt.
Mycket prat hoppas jag, för jag behöver prata av mig. Blir nästan galen. Inte okej alltså.

Aja, jag tänker inte skriva mer om det, utan tänker lägga ut en bild på dagens outfit och lite bilder från Tumblr.

Vit oversize tröja, Bik Bok, 199:- tror jag.
Vitt linne, Gina Tricot, 49 :-
Byxor, Shock, 798 :-







Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback