KOLLA IN DET HÄR!

Hej, måste bara säga att ni verkligen borde kolla in min vän Davids kanal på youtube, där lägger han upp videos på när han Shufflar, och lite Gaming-grejer, som jag inte riktigt förstår mig på.
Men iallafall, han är sjukt duktig på det han gör, och jag tycker verkligen att ni ska följa honom, och kolla vad han gör. 
Han är bäst.
Tänkte göra en fin liten inbäddning av det hela, men det fuckade upp så det blev bara en orange ruta så jag länkar den istället, och bäddar in en video då han shufflar :)
http://www.youtube.com/user/manfredaman?feature=results_main
N
u vet jag inte om det kommer funka, för det blev en orange ruta igen. Men vi får hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback