Klaustrofobi.

Hej!
Jag har nyligen kommit hem från stan.
For dit vid halv tio, med Mingos Tjejgrupp, och vi for ju på Boda Borg. Det var jätteroligt! Har inte varit där på ca tre år, så det var jättekul.
Det var en bana jag tyckte var jätterolig, och det var Klaustrofobi, för er som varit på boda borg vet ni ju att man kommer till olika rum hela tiden typ, och iallafall i det första rummet skulle man bara sitta i ett svart rum, sen kunde man trycka upp en lucka, och där skulle vi klättra upp till en tunnel. Eller det var inte riktigt en tunnel, det var väl mer som en gång, sen skulle vi glida ner till en svart våning, och där fanns det två luckor i golvet då skulle vi krypa ner där och trycka på en knapp. Sedan kom vi till sista rummet, den här gången var det bara jag och Sandra som körde, annars var det dom andra med också. Iallafall så när hon öppnade dörren till nästa rum började det låta som att det började blåsa jättemycket, så hon blev ju jätterädd och råkade smälla igen dörren, så vi klarade inte den.
Sedan fick vi höra att det tydligen var en typ madrass som blir uppblåst, och så ska man springa under den.
Det här var på slutet av dagen, så vi hann inte köra klart den innan vi skulle fara.
Men det var ju roligt ialafall!

Sedan stannade jag och Ella på stan, sen kom också Jakåp. Vi gick runt lite och flummade, åt på dallas och var allmänt knasiga. Sen skulle Jakåp iväg till körskolan och köra, så jag och ella gick runt lite och gick ned till älven och var jätteflummiga. Fast jag och Ella kan ju aldrig vara normala så det gjorde ju inget.
Vi försökte även tvinga dit Micke, men det funkade inte så bra. Men han kommer ändå på fredag så jag klarar mig nog.

Och på tal om någonting helt annat så ska jag ju till frisören imorgon!! Jag är fett taggad! 
Jag vet ju inte hur hon ska göra, men på något sätt skulle det bli ljusare iallafall. Sen kanske jag klipper lite.
Dock är jag så feg nu för tiden, så jag kommer bara våga toppa det. Har ju liksom inte klippt mitt hår sen mamma skulle klippa en frisyr på mig, och det slutade med att jag hade rakad skalle.
Så har bara klippt mig typ 2 gånger sen dess..
Men jag kommer väl lägga upp bilder imorgon på hur det blev! :D

Cool bild.

Pussar! :love:

Kommentarer
» anonym

Är kär i din klänning: ):)

2012-06-10 // 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback