Jag vill bara explodera, lite till och lite mera.

Hej!
Jag har just kommit ur duschen och mamma har flätat mitt hår.
Det är fett mysigt. Har även städat mitt rum idag (DUKTIGT NÅNTING!!!) och hällt ut alla mina kläder på sängen och sedan vikt dom och lagt in igen.
Nu ryms allting... Nästsan. Man kan nästan tro att jag har för mycket kläder, men det har jag ju inte, jag har bara för liten garderob. Man kan aldrig få för mycket kläder.
Sedan hittade jag också ett par byxor jag inte gillar så mycket eftersom de är så vida i benen, så jag använder dom knappt.
Men iallafall, då tittade jag på dom, tittade på skrivbordet där det låg en sax, och kollade på byxorna igen.
Och såklart är jag så galet smart att jag klippte sönder dom och vek upp dom, så nu har jag ett par shorts till! :)
Jag är så kreativ.

På tal om något helt annat så blev jag himla sugen på juice. Riktig apelsinjuice. På färska apelsiner.
Åh, det bara vattnas i munnen när jag tänker på det! Måste kolla i kylen om vi har någon juice eller inte. Annars får jag se om vi har några apelsiner så kan jag göra egen! :)
Alltså jag är så smart att jag nästan inte orkar med mig själv, seriöst. Kommer ju på massa bra ideér hela tiden!
Hihi. Nu ska jag kolla om vi har juice. Tills dess får ni nöja er med en knasig bild på mig, jag tog för ett par dagar sen. 

Hihi. Pussar! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback