IM CRAZY, BUT YOU LIKE IT.

Hej!
Idag på skolan var det "Niornas dag", en dag som Niorna hade planerat och vi skulle göra olika saker.
I början av dagen var vi i grupper, och vi fick gå i skogen till olika stationer, och eftersom det var så otroligt mycket mygg så var det inte så kul. Det blev inte bättre av att jag bara hade shorts och linne heller.
Men tillslut kom vi till en station, och dom hade myggmedel så jag sprutade ner hela mig i det.
Sen hade vi fått välja något vi skulle göra efter det, och jag hade valt bild så jag hade det, då satt vi  på marken och hade rullat ut en rulle papper och då satt vi där och ritade.
Efter ett tag blev det väldigt kallt, så jag och Ida och Ella gick in till gruppen som spelade Tetris istället.
Där stod vi och kollade på tills vi gick och åt.
Efter lunch dansade vi i dansgruppen på skolgården, vi har ju dansat till låten "Technologic" och vi visade upp den idag, sen flumm-dansade vi också tills rasten var slut. Då gick vi till Folkets Hus för att se film, den hette typ "Tigerbröder" och handlade om två tiger bröder, och sen hände det massa. Jag minns inte riktigt, för jag sov igenom halva filmen. Ah, så det var resumén av det.

Nu är jag hemma, och har målat mina naglar ljus-rosa, eftersom UPPCON ÄR OM 2 DAGAR så måste man ju göra sig fin.
Jag kommer fara till Uppsala imorgonkväll, eller vi hamnar på Arlanda, men sedan får vi ta oss till Uppsala på nått sätt. Jag är ju också ledig hela dagen imorgon, så den kommer jag ta vara på och packa alla grejer jag ska ha med mig, och bara tagga som en galning!
Jag är så sjukt taggad på det här! Det kommer bli så galet roligt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback