I wont be waiting.

Hej!
Idag har jag typ sovit bort hela dagen, nä men jag sov till typ 1.Då gick jag ner, och vi hade tydligen besök av Magnus (mammas sambo) kusin. Så ah, jag fikade med dom och så. Sen stack jag upp och sov lite till. Sen fixade mig, och gick ner och såg på Glee.
Seriöst, jag är helt lost i den serien. Iallafall så sen åt jag middag, och sen städade jag lite och nu sitter jag här, och laddar ner första säsongen av glee, igen. Bara för att Ida ska få den, och hon får inte ladda ner det själv så att. Då var jag snäll och gjorde det åt henne.
Sen ska jag nog fortsätta se Glee ett bra tag, och sen vet jag faktiskt inte. Kanske stannar här vid datorn hela natten.

Och på tal om något annat, imorgon fyller jag år, omgomgomgomg. Då blir jag byxmyndig, alltså 15 år.
Känner mig fett gammal, haha ): Men sånt är livet, snart kommer väl rynkorna också. Hihi.
Men morgondagen kommer spenderas med bara min storasyster, eftersom både mamma och Magnus jobbar, och småsyskonen är på fritids. Jag hoppas iallafall på bra väder, så att vi kan vara ute och kanske bada, och sola och sånt. 
Men ah, bloggar mer senare. Jag vet att jag säger det hela tiden, och inte gör det, men jag ska försöka!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback