Hemma från Uc, samt bildbomb!

Hej allihopa!

Nu har jag kommit hem från Uppsala, där jag har varit på Uppcon, det har varit så sjukt underbart. Jag har träffat mina underbara vänner jag inte träffat förut utan bara pratat med via internet, sen har vi gått runt och chillat och kramat typ varenda person inne på uc. Det har varit en helg fylld med kramar, pussar, skratt, gråt (tyvärr) och mycket mer. Jag kan inte säga mer än att jag är så jävla glad att jag for dit och jag ångrar ingenting. Men jag saknar alla människor. Dom var så himla mysiga och ba allmänt jätteglada. Och jag kommer sakna Lou mest. Så om jag kommmer klaga massor i sommar så äre därför. Jag tänkte iallafall peppra med bilder ifrån Uppcon! Om  någon av er vill att jag tar bort bilderna så säg till, så tar jag bort dom.

Hotellet där jag bodde:

Kön till uc:

Lou, min baby:

^ Sara. 

Ivana:


Sara igen:


Bäca:

Älski, igen:



Purjolökspojken, David:


Bäca och Ivana. 

Och nu är det färdigt med bilder för idag.

Pussar!


Kommentarer
» Sandra

Asfint där ju!
Diggar han i deadmau5 masken :D <3

2012-06-17 // 22:09:01
URL: http://www.norrlandsryttarinnan.blogg.se
» Daniella

jag såg massa sylade människor på stan och undrade var det var.. men det var uppcon, härligt :D

2012-06-18 // 13:10:20
URL: http://deca.myshowroom.se
» alva

Fin blogg!Sugen på ett bloglovinbyte? :)

2012-06-19 // 20:59:13
URL: http://alvays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback