Haters gonna hate.

Hej! Och glad midsommar på er!
Idag följde jag med familjen till mormor, och var där och åt och träffade mina mostrar och kusiner och så.
Det var ganska mysigt. Sen gick vi ner till sjön som ligger just nedanför huset, och jag satte mig på bryggan med Greta (min yngsta kusin) i knät. Och såklart hade jag telefonen i shortsfickan, och den är ju inte så stor så den gled ju ur, och hoppade iväg i sjön.
Så ja, den tog en simtur, och det tog ett tag innan vi hittade den, men jag hittade den iallafall, och den skulle kunna funka fortfarande. Dock så har "laddarhålet" typ gått sönder, så jag kan inte ladda den.
För tillfället har jag min gamla telefon, det är en riktig sexbomb. Så ni kan fortfarande smsa! Och ringa!
Och dessutom så fyller jag ju år på måndag, så jag hoppas att jag får en ny då.
Nu ska jag nog se på Glee hela natten, men bloggar väl snart.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback