Förlåt.

Hej!
Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat något i helgen, men som jag skrev har jag varit lite upptagen.
I fredags jobbade jag ju på Sagofesten, och jag och mamma målade ca 200 barn i ansiktet, jag har ganska så jätteont i ryggen, jappcheck.
Det gick iallafall bra, och vi slutade vid halv två. Efter det gick jag och mamma och shoppade åt mig, det blev en massa nya fina kläder! Jag är så himla glad, för det har behövts. Jag älskar min mamma.
Jag kommer ta kort och lägga upp bilder på vad jag köpte, men just nu orkar jag inte.
Sen sov iaf Sandra här, det var jättemysigt. Vi drog till Ug och såg "A walk to remember" och vi alla satt och grät.
Jag var rätt så svart i hela ansiktet efteråt.

I lördags for jag till Sara, och slaggade där, vi gjorde inte så speciellt mycket. Vi köpte godis och var med Tim.
Sedan såg vi lite tv, och då visade dom "G- som i Gemenskap" på en kanal så vi såg den.
Den är så himla bra!

Nu har jag kommit hem, och ska snart äta middag, sen ska jag upp och fixa håret och dra på mig några andra kläder, sedan bär det av till UG och Dj-träningen!
Seriöst, att mixa, och bara träna sådär, det är typ världens bästa känsla! :)
Och nu ska jag sluta skriva så att ni inte blir less!


Kommentarer
» Emma

Du är ju supersöt!

2012-06-03 // 22:18:41
URL: http://emmacj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback